Kategorie

Reklama

Počítadlo přístupů

TOPlist

Newsletter




Vyřídíme Vám reklamaci:

Mechanické poškození způsobené dopravou:

Reklamační řád solodoor

Dveře

 

Při přebírání výrobků od přepravní firmy je nutné dveře zkontrolovat, a pokud zákazník zjistí poškození obalu, nebo dveří je nutné tuto skutečnost zapsat do dodacího listu přepravní firmy.

Následně nafotit závadu. Fotku závady s kopií dodacího listu od přepravní firmy - dodacím listem, kde je uvedené poškození, poslat emailem na eshopprovas@seznam.cz , nebo osobně do prodejny.

Dveře se vyrobí nové a staré si Solodoor odveze.

Závady, které se projeví během záruční doby, se také nafotí a následně zašlou emailem na výše uvedený email. 

 

Domácí spotřebiče

 

Při přebírání výrobků od přepravní firmy je nutné výrobek zkontrolovat, a pokud je poškozen obal, nebo viditelně zboží je nutné tuto skutečnost zapsat do dodacího listu přepravní firmy. 

Následně nafotit závadu. Fotku závady s kopií dodacího listu od přepravní firmy - dodacím listem, kde je uvedené poškození, poslat emailem na eshopprovas@seznam.cz , nebo osobně do prodejny.

V případě, že zákazník si nechce ponechat poškozené zboží a uplatnit slevu, doporučujeme nepřevzít zboží od přeravní služby a neprodleně informovat prodavajicího. Následně bude zaslán nový výrobek. 


DomůDomů



Košík  

(prázdný)

Přihlášení

Nejprodávanější

Prozatím nejsou žádné nejprodávanější produkty